معرفی خاص‌ترین مانتوها در سال ۲۰۲۲

5401186 Milana Moss stylist

پوشش بانوان در ایران با استفاده از یک مانتو و شلوار مورد توجه قرار گرفته است. به‌ عبارتی افراد، باید  در انتخاب این دو نوع پوشش که مهم‌ترین آن، مانتو است، دقت و توجه کافی داشته باشند تا علاوه بر زیبایی و راحتی، تیپ شخصیتی و اصالت خود را نیز حفظ کنند. البته سلیقه و انتخاب شخصی افراد نیز در تهیه و خرید مانتو نقش اساسی دارد چراکه، این خود فرد است که با پوشیدن مانتو، احساس رضایت و اعتماد بنفس خواهد داشت. ما در این مقاله سعی داریم تا در خصوص معرفی خاص‌ترین مانتوهای ۲۰۲۲ صحبت‌هایی داشته باشیم و اطلاعات مفیدی در این خصوص به افراد ارائه دهیم تا آن‌ها نیز با آگاهی از مدل‌های جدید در سال نو به انتخاب مانتوهای موردپسند خود بپردازند.

مانتوهای خاص

مانتوهای سال ۲۰۲۲

در سال نو، انواع مانتوهای اسپرت و مجلسی با طرح و رنگ‌های مورد پسند بانوان عرضه شده است تا افراد با توجه به نوع پوشش و استایل خود، بتواند نوع دلخواه خود را انتخاب و مورداستفاده قرار دهند. مانتو اسپرت برای افرادی مناسب است که تمام تیپ خود را طبق همان نوع انتخاب می‌کنند و پوشش خود از کلاه یا روسری تا کفشی که می‌پوشند با مانتو اسپرت آن‌ها هماهنگ و یکدست است، اما به‌نظر می‌رسد که مانتوهای مجلسی که اتفاقا طرفداران زیادی نیز دارد، از انواع مانتوهای کاربردی است که بانوان حداقل یک یا چند مدل از آن را در کمد لباس خود، جای داده‌اند تا در مراسمات رسمی با استفاده از این مانتوهای کاربردی شان و شخصیت خود را حفظ کنند.

 

مانتو مجلسی کوتاه ۲۰۲۲

انتخاب آخرین مد از انواع پوشش برای تمام افراد، دغدغه بسیار هیجان‌انگیزی است که در مواقع تغییر سال به سراغشان می‌آید و افراد می‌خواهند با انتخاب بهترین و مد روزترین نوع پوشش، علم مدشناسی خود را به‌معرض نمایش بگذارند. مانتوهای کوتاه در این بین، بهترین و کاربردی‌ترین نوع انتخاب است که یک فرد می‌تواند آخرین مد آن را در کمد لباس خود جای دهد.

انتخاب مانتوهای طرح دار که زیاد شلوغ نباشند از بهترین انتخاب‌هاست. البته طرح و نقش مانتوها نیز مهم است. اگر شلوار و یا اجزای پوششی دیگر شما، طرح بسیار خلوتی دارد در انتخاب مانتو مجلسی که طرح و نقش شلوغی دارد، آزاد هستید ولی اگر شلوار یا روسری شما طرح شلوغ و پیچیده‌ای دارد، به‌نظر می‌رسد، انتخاب یک مانتو بسیار ساده و در عین حال شیک، برترین انتخاب باشد.

 

مانتو بلند مجلسی ۲۰۲۲

مانتوهای بلند برای تمام افرادی که قد بلند و کوتاهی دارند، جذابیت زیادی دارد و می‌توان گفت افراد قد بلند با پوشیدن این مانتو زیبایی قد خود را به نمایش می‌گذارند و افراد کوتاه قد نیز، با پوشیدن انواع مختلفی از این مانتوها قد خود را، بلندتر از حد طبیعی خود نشان می‌دهند.

علاوه بر کوتاهی و بلندی مانتو، رنگ سال ۲۰۲۲ نیز در انتخاب یک مانتوی مد روز و جدید موثر است. به‌عنوان مثال، رنگ سال جدید، آبی بنفش است که شما می‌توانید در انتخاب مانتوهای خود از ترکیب این رنگ با رنگ مشکی استفاده کنید و زیبایی خاصی به تیپ و شخصیت ظاهری خود بدهید. یک مانتو مشکی با نوارهای عمودی رو به پایین در کناره‌های پهلو می‌تواند بسیار ترند و جذاب باشد.

مانتو بلند مجلسی خاص‌ترین مانتوهای 2022
مانتو بلند مجلسی خاص‌ترین مانتوهای ۲۰۲۲

مانتوهای مخصوص فصول سرد

باتوجه به اینکه سال جدید ۲۰۲۲ در فصل زمستان است و سردی سال، ممکن است نیاز به تن‌پوش‌های ضخیم را قوت بخشد، پس می‌توانید از این موقعیت نهایت استفاده را بُرده و مانتوی خود را با یک بالاتنه ضخیم‌تر از قسمت‌های دیگر انتخاب کرده و علاوه بر نمای جذاب و زیبا، خود را نیز از سرمای این ماه محافظت نمایید.

مانتوهای مخصوص فصول سرد
مانتوهای مخصوص فصول سرد

مانتوی ضخیم

حتی می‌توانید یک مانتوی جلو باز با رنگ آبی بنفش بلند انتخاب کرده و با یک زیرسارافون مشکی و سفید بنا به عالاقه خود استفاده کنید. مانتوهای بدون آستین مانند پافر نیز  برای سال ۲۰۲۲ به‌عنوان یک مانتوی مد روز مطرح هستند.

خاص‌ترین مانتوهای 2022
خاص‌ترین مانتوهای ۲۰۲۲

 

مانتوهای بافت

مانتوهای ریز بافت در سال جدید نیز می‌تواند بهترین انتخاب باشد، به‌شرطی که با یک زیره از همان طرح، نقش و بافت مانتو باشد. این نوع مانتوها یک زیره نسبتا کوتاه دارند که آستین دار یا آستین حلقه‌ای است که با یک مانتوی بلند تر از زیره با چاک‌هایی در کنار  و بدون آستین و آستین دار است که بسته به نوع زیره انتخاب می‌شود.

انتخاب‌ها برای سال ۲۰۲۲ بسیار زیاد و جذاب است که شما می‌توانید بنا به سلیقه رنگی و نوع پوششی خود یک از آن‌ها را انتخاب کرده و مورداستفاده قرار دهید.

به‌عنوان مثال می‌توانید، مانتوی با رنگ صورتی که جنس پارچه کریپ راه دار و جلوباز است را به یک هودی جلو دکمه دار طوسی، ست کنید. در مورد شلوار نیز یک شلوار ۹۰ سانتی با یک نیم بوت مشکی با نوارهای صورتی طوسی انتخاب مناسبی است.

در ادامه یکی از ترکیب های زیبای دیگر هم بررسی می کنیم.

مانتوهای بافت جزو خاص ترین مانتوهای 2022
مانتوهای بافت جزو خاص ترین مانتوهای ۲۰۲۲

 

مانتوهای جلو باز و طرح دار

مانتوهای بلند جلوباز با آستین‌های پشمی یا کرک‌دار در سال جدید نیز به یکی از خاص‌ترین مانتوها تبدیل شده است.

البته برخی از افراد به پوشیدن مانتوهای طرح دار با تصاویر انتزاعی علاقه زیادی دارند، بهتر است به این افراد نوید این را داد که نگران نباشند، چراکه برای آن‌ها نیز، انتخاب‌های جدیدی وجود دارد. یک مانتوی جذاب با رنگ دلخواه که قسمتی از آن به طرح‌های انتزاعی و نقاشی‌های روی پارچه مزین شده است.

مانتوهایی که در پشت خود، طرح و نقش‌هایی دارند نیز از مدل‌های خاص مانتو در سال ۲۰۲۲ است. این مانتوها در قسمت آستین و بر روی کمر یا قسمتی بالاتر از آن، طرح‌های زیبایی دارند که بسیار موردتوجه است.

توری‌های طرح‌دار یا ساده که روی پارچه مانتو کشیده می‌شوند نیز از مدل‌های برتر در سال ۲۰۲۲ است که طرفدارن خاصی به خود جلب کرده است. این نوع توری‌ها می‌تواند روی پارچه کشیده شده باشد و یا بدون هیچ لایه محافظی برای قسمت‌هایی از مانتو کار شده باشد.

 

کلام آخر

مدل‌های خاص مانتو برای سال ۲۰۲۲ بسیار زیاد و جذاب است که شما با یک جستجوی ساده می‌توانید به تمام تصاویر مرتبط با آن، دسترسی راحت‌تری داشته باشید. ما نیز در این مقاله سعی کردیم تا جایی که امکان دارد به معرفی خاص‌ترین مانتوها در سال ۲۰۲۲ بپردازیم و مدل‌های مختلف از نظر جنس و رنگ را موردتوجه قرار دهیم. امیدواریم مطالب موجود در این مقاله، بتواند راهنمای خوبی برای انتخاب و خرید شما باشد.

شما می توانید از قسمت محصولات رمافشن خاص‌ترین مانتوهای ۲۰۲۲ را تهیه کنید.

امتیاز دهید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *