سفارش طراحی لباس اداری

۵/۵

مزون رمافشن

برای ثبت سفارش طراحی لباس لطفا اطلاعات خود را کامل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرن

طراحی لباس اداری

 

وقتی می گیم سفارش طراحی لباس اداری چه چیزی میاد تو ذهنت؟
لباس زنونه یا مردونه ای که برای یه محیط اداری طراحی شده و مناسب با پرستیژ و موقعیت همون محیط هست
درسته؟

این یه تعریف کلی هستش ، اما خوبه بدونی که لباس اداری هم می تونه خیلی متنوع باشه.

مثلا توی اداره آب و فاضلاب نمی شه به عنوان لباس فرم مانتویی با پارچه پولکی پوشید
اما خب مجبور هم نیستی مانتویی بپوشی که درست شبیه به همه نمونه های لباس اداری هست و مثلا حتی اندازه و محل جیبش هم توی صدها نمونه دیگه، دقیقا همونه! در مورد لباس اداری آقایون هم دقیقا همین موضوع وجود داره.
شما می تونی لباس اداری ای داشته باشی که هم استانداردهای محل کارت رو داشته باشه و هم دوسش داشته باشی.

سفارش طراحی لباس اداری
سفارش طراحی لباس اداری

سفارش طراحی لباس اداری

لباس اداری رو برای چه موقعیتی میخوای؟ درسته که اسم اداری روش هست، اما ” محیط اداری” می تونه شامل فضاهای متعددی بشه. مثلا خیلی از افراد به طور کلی وقتی در مورد یونیفرم صحبت می کنن عبارت لباس اداری رو براش به کار می برن. این در حالیه که مثلا یونیفرم سازمان مدیریتی “الف” خیلی متفاوته با یونیفرم یه مجتمع تفریحی یا گردشگری. این که لباس اداری شما باید چه ویژگی هایی داشته باشه به موارد زیادی بستگی داره که در ادامه در موردشون صحبت می کنیم.
با توجه به همه مواردی که در ادامه میاد، شما می تونید برای سفارش طراحی لباس اداری طراحی حرفه ای و منحصر به فرد لباس اداری تون رو به ما بسپرین و حتی دوختش رو هم همین طور. می دونیم که دوخت تمیز و در واقع پیدا کردن خیاط حرفه ای، خیلی وقتا یه چالش محسوب می شه. به همین دلیل خودمون این امکان رو هم در اختیار شما قرار دادیم تا خیالتون راحت باشه.

محیط کاری تون چه ویژگی هایی داره؟

اگه به مجموعه ها و سازمانهای مختلف دقت کنین بعضی از اونا لباس فرم مخصوصی دارن و بعضیاشون خیر. بسته به این که محل کار شما چه دیسیپلین و قوانینی داره، تشخیص می دیم که چه لباسی برای اون محیط مناسبه. مثلا اگه شما تو فضایی فعالیت می کنین که مهمه رنگ لباس تون رنگ مشخصی باشه، خب طبیعتا نمی تونید رنگی جز اون بپوشید. برای خانم ها خیلی وقتا موضوع میزان پوشیدگی و حجاب هم با توجه به محیط باید در نظر گرفته بشه. محیط کاری شما ممکنه طوری باشه که مثلا لازم باشه مانتوتون حتما قد مشخصی داشته باشه و کوتاهتر از اون نباشه. در مورد آقایون هم رنگ و سبک کلی لباس با توجه به محیط کاری تعیین می شه. میزان پوشش خیلی وقتا برای آقایون هم وجود داره مثلا توی خیلی از محیط های رسمی کاری شما نمی تونید پیراهن آستین کوتاه بپوشید.
به طور کلی بعضی محیط ها آزادی عمل بیشتری بهتون میدن و بعضیا محدودیت های بیشتری برای ظاهر و استایل شما تعیین می کنن و چاره ای جز رعایت این موارد نیست. یه گفتگوی کوتاه با شما توی این مورد به ما نشون می ده که چه مواردی رو باید در نظر بگیریم.

به سایز و اندام شما توجه می کنیم

درسته که محیط کاری تون یه سری ویژگی های کلی لباس رو تعیین می کنه اما هنر و مهارت ما باعث می شه ضمن رعایت همه اون موارد، لباس اداری ای براتون تهیه کنیم که با توجه به اندام تون، ویژگی ها و عیوب اندامی احتمالی، برای خود شما بهترین محسوب بشه.

پارچه مناسب لباس اداری

هر لباسی پارچه مناسب خودشو می خواد. لباس های اداری معمولا با پارچه های ساده و مناسب محیط طراحی و دوخته می شن. چیزی که خیلی مهمه اینه که بین طرح و پارچه انتخابی باید هماهنگی کاملی وجود داشته باشه.
وقتی تشخیص بدیم که با توجه به محیط کاری و بعد ویژگی های اندام خودتون، چه مجموعه طرح هایی می تونه براتون مناسب باشه در مورد انتخاب پارچه مناسب هم به نتیجه می رسیم. توی همه این مراحل نظر شما رو جویا می شیم و در واقع این یکی از مهم ترین قسمتای کار ما هست. بهترین حالت برای ما زمانی هست که وقتی لباس تون رو می پوشید و آماده رفتن به سر کار هستید حس خوبی رو باهاش تجربه کنید.

سلیقه شخصی شما

درسته که برای لباس اداری یه سری محدودیت ها و قوانین مشخص شده از طرف محیط کار باید اعمال بشه اما ما باز هم سلیقه شما رو توش دخالت می دیم. اینجا مطمئنا به اندازه زمانی که براتون لباس تولد طراحی می کنیم نمی شه سلیقه تون رو اعمال کرد! اما باز هم تا حد زیادی می شه این کار رو انجام داد. لباس جزئیات خیلی زیادی داره که می شه روی همه قسمتهاش مانور داد. مثلا شاید توی مانتو اداری زنانه، شکل یقه رو با توجه به قوانین محیط کاری نتونیم تغییر بدیم اما بشه سلیقه شما رو توی قسمت جیب، سرآستین و خیلی موارد دیگه اعمال کرد. خلاصه ما مهم ترین قسمت کارمون رو این می دونیم که حواسمون به سلیقه شما باشه.

ویژگی های کلی لباس اداری

لباس اداری به صورت کلی باید ویژگی های زیر رو داشته باشه:

• مناسب محیطی باشه که قراره لباس رو بپوشید. استانداردهای کلی که توسط محیط کارتون مشخص شده باید توی لباس شما اعمال بشه.
• وقتی لباس اداری تون رو می پوشید باید راحت باشید. ما چندین ساعت رو سر کار هستیم و قطعا باید لباس راحتی داشته باشیم. اگه لباس شما تنگ باشه یا به هر شکلی باهاش معذب باشین قطعا خیلی اذیت کننده ست.
• هویت بصری سازمان شما رو نشون بده.
• پارچه مناسب و با کیفیتی داشته باشه. لباس اداری رو زیاد می پوشیم و قطعا زیاد هم باید شسته بشه بنابراین کیفیت پارچه اینجا خیلی مهمه

برای ثبت سفارش طراحی لباس لطفا اطلاعات خود را کامل کنید تا همکاران ما با شما تماس بگیرن