راهنمای ست کردن لباس مادر و دختر

ست لباس خانگی مادر و دختر

حتما بسیار دیده‌اید که دختر بچه‌ها از همان سن کودکی، علاقه خاصی به پوششیدن کفش‌های مادر خود داشته و از هر فرصتی برای تقلید رفتارهای مادران استفاده می‌کنند. همچنان که از پوشیدن لباس‌های مادرشان و یا راه رفتن مثل آن‌ها و دیگر مواردی از این دست لذت می‌برند. مادرها نیز این مسائل را خوشایند می‌دانند. آن دسته از زنان باهوش از این موقعیت به وجود آمده بهترین استفاده را برای نزدیک‌تر شدن بیشتر به فرزند خود می‌برند. از این رو توجه بسیاری را به بخش پوشش و استایل می‌نمایند. در سال‌های اخیر شاهد روند رو به رشد و صعودی توجه جامعه مد و فشن و همچنین مادران زیرک به مسئله ست کردن لباس مادر و دختر و مسائل مربوط به آن هستیم. به طوری که طراحان نکات فراوان و استایل‌های گوناگونی در حوزه خانگی، مهمانی، روزمره، رسمی و دیگر بخش‌ها برای این مورد طراحی و ارائه نموده‌اند. در این مقاله سعی شده تا حد امکان در رابطه با این حوزه و نکات مهم و اصولی قابل توجه در آن روشنگری صورت گیرد. تا یک راهنمای خوب برای آن دسته از والدینی باشد که می‌خواهند استایل خود و فرزندانشان را در بهترین حالت با یکدیگر تلفیق نموده و از این راه رابطه صمیمانه‌تری را تجربه نمایند.

ست لباس خانگی مادر و دختر
ست لباس خانگی مادر و دختر

ویژگی‌هایی ست کردن لباس مادر و دختر

برای اینکه بتوان در بهترین شکل ممکن لباس های دو رنج سنی مختلف را ست کرد، باید به قوانین و نکات خاص موجود در این زمینه دقت گردد. چرا که لباس‌ها و استایل در هر سنی ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد. از این رو زمانی که دو نفر با سنی بالا می‌خواهند شبیه به یکدیگر لباس بپوشند باید توجه داشته باشند که پوشش آن‌ها برای فرد بزرگسال کودکانه به نظر نیاید و همچنان برای شخص کودک، نامناسب و سنگین نباشد. به همین خاطر است که طراحان لباس و استایلیست‌ها راهنماهایی را برای نحوه ست کردن لباس مادر و دختر به استفاده کنندگان داشته و در طراحی‌های خود نیز این موارد را لحاظ نموده‌اند. اولین و مهم‌ترین نکته در این بخش، توجه به جنس و رنگ پارچه مورد استفاده می‌باشد. با دقت در روحیه کودکان، بهتر است به سراغ رنگ‌های شاد و پر انرژی رفت و کمتر از پالت‌های تیره بهره جست. این درحالی است که بزرگسالان تمایل بیشتری به استفاده از رنگ‌های تیره در استایل خود دارند. پیشنهاد ویژه برای رسیدن به بهترین انتخاب در رنگبندی و مدل مناسب ست کردن، بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و ایده پردازی‌های خاص طراحان حرفه‌ای مجموعه رما فشن می‌باشد که شما را به عالی‌ترین انتخاب‌ها و گزینه‌ها هدایت می‌کنند.

ست سفید-آبی مادر و دختر
ست سفید-آبی مادر و دختر

 

باید دقت داشت که در ست کردن تنها بر لباس‌های مجلسی و مهمانی متمرکز نشد. استایل‎‌های خانگی یکی از بهترین فضاها برای این کار است. چرا که می‌توان به راحتی با انواع رنگ‌های شاد این کار را انجام داد و تنوع بالایی در انتخاب پالت رنگی، پارچه و مدل لباس وجود دارد. همین مسئله آزادی عمل بیشتری را به مادران می‌دهد تا با آرامش خاطر و خیال آسوده لباس‌های هماهنگ با دخترانشان را به تن کنند بدون اینکه نگران باشند که مورد قضاوتی قرار گیرند که لباس و طرح مورد استفاده مناسب سن آن‌ها نبوده و یا رنگبندی بسیار شاد و پر نقش و نگار می‌باشد.

ست کردن لباس خانگی مادر و دختر
ست کردن لباس خانگی مادر و دختر

 

ست کردن در اکسسوری و جزئیات

در برخی موارد به دلیل شرایط خاص خصوصا در مهمانی‌ها و مراسمات شاید نتوان مسئله ست کردن لباس مادر و دختر را به صورت کاملا هماهنگ پیش ببرد. چرا که معمولا لباس‌های فرد بزرگسال در این موقعیت ممکن است دارای تمی خاص بوده که با سن کودک همخوانی نداشته باشد و یا پارچه و دیگر مکمل‌های آن دارای وزن و سنگینی باشند. به همین خاطر باید این نکته را دانست که می‌توان بدون داشتن هماهنگی صددرصدی در مدل و رنگ لباس، یک هارمونی زیبا در بین استایل دو طرف ایجاد کرد و پوشش مادر و دختر را با نکاتی به یکدیگر مرتبط نمود. در این موقعیت می‌توان از جزئیات به کار رفته در لباس مادر الهام گرفت. برای نمونه از رنگ خاص لباس مادر و یا جزئیات کار شده مانند سنگ کاری، یک تل سر و یا گیره با همان شیوه برای استفاده دختر در استایلش بهره گرفت. همچنان می‌توان اکسسوری‌های مورد نظر را با یکدیگر ست نمایند و المان‌هایی مانند کیف، دستبند و یا گوشواره‌هایی مناسب با هم را انتخاب کنند.

ست کردن لباس مادر و دخترانش به صورت مکمل

ست کردن لباس مادر و دخترانش به صورت مکمل
ست کردن لباس مادر و دخترانش به صورت مکمل

ست کردن لباس مادر و دختر در عین تضاد

درست است که داشتن هماهنگی و ست کردن لباس مادر و دختر حس خوبی را منتقل می‌نماید و باعث ایجاد صمیمیت می‌شود. اما باید توجه داشت که گاهی نیز لازم است حس آزادی عمل در مادر و کودک حس گردد. به همین منظور می‌توان از استایل‌های متضاد در این شرایط بهره‌مند شد. در این مدل از پوشش همچنان که دو طرف مخالف یکدیگر لباس پوشیده‌اند، اما باز هم استایل آن‌ها با یکدیگر دارای هماهنگی و هارمونی می‌باشد و همین مسئله، پوشش را جذاب تر می‌نماید. برای اینکه انتخاب‌های درستی را در این زمینه داشته باشید باید نسبت به رنگ‌ها اطلاعات کافی داشته باشید و پالت‌های مکمل یا متضاد را بشناسید. اگر نسبت به این مسائل و موارد تخصص ندارید، اصلا نگران نباشید. مجموعه حرفه‌ای رما فشن با به کارگیری بهترین متخصصان در این زمینه می‌توانند بهترین همراه و مشاور شما در این مسیر برای انتخاب اصولی و عالی باشند.

ست کردن لباس مادر و دختر
ست کردن لباس مادر و دختر

می‌توان به این مسئله هم توجه داشت و بهره برداری نمود که فصل‌ها نیز می‌توانند در استایل و پوشش ما اثر گذار باشند و همچنان می‌شود از المان‌ها و رنگ‌های موجود در آن بهره گرفت. از این رو می‌شود استایل را متناسب با رنگ‌های هر فصل هماهنگ کرد و حس بهتری را منتقل نمود. این گونه هم در ست کردن لباس مادر و دختر موفق‌تر عمل کرده‌ایم و هم اینکه با طبیعت سازگارتر شده و طراوت و تازگی را نیز به پوشش خود اضافه نموده‌ایم. رنگبندی و هارمونی فصول دارای بخش‌هایی است که هم برای بزرگسالان مناسب است و همچنین با سن کودکان هم مطابقت دارد. پس با خیالی آسوده می‌توان ست‌های زیبا و خوش رنگی را به وجود آورد و آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف مورد استفاده قرار داد.

مجموعه ی رما فشن با داشتن طراحان لباس حرفه ای آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.

امتیاز دهید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *