مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١


لباس مجلسی انواع بسیار مختلفی دارد، لباس مجلسی پوشیده و غیر پوشیده دو نوع مختلف از لباس های مجلسی هستند. در واقع لباس مجلسی پوشیده در مراسم رسمی مناسب است و بسیاری از زنان و دختران طرفدار مدل لباس مجلسی پوشیده هستند و این نوع لباس مجلسی مدل های بسیاری دارد و معمولاً لباس مجلسی از پارچه های ساتن ، گیپور و مخمل تهیه می شود و بهتر است با ما در این مقاله برای آشنایی با مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١ همراه باشید.

 

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١
مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

راهنمای خرید یک لباس مجلسی پوشیده جذاب

ما می دانیم که عروسی هایی که در شب برگزار می شوند نسبت به عروسی های روز لباس پوشیدن متفاوت دارند. در حالی که لباس های با پارچه های رنگ روشن از انتخاب های بسیار محبوب برای عروسی هایی که در روز برگزار می شود و لباس های دارای مهرها، پولک ها و سایر درخشش ها گزینه ی مناسب برای عروسی های در شب است. یک لباس مجلسی پوشیده ایده آل برای مراسم عروسی لباسی است که بهترین ویژگی های شما را به نمایش بگذارد و گاهی اوقات انتخاب یک لباس مجلسی می تواند بسیار مشکل باشد و شما را ملزم می کند که گزینه های خود را بر اساس تعدادی از معیارهای مختلف خود را بررسی و ارزیابی کنید.

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١
مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

نکات مهم برای کمک شما در انتخاب لباس مجلسی

ابتدا فرم بدن خود را خوب بشناسید
این عامل اساسی و مهم در پیدا کردن لباس مجلسی است ابتدا باید فرم بدن خود را مشخص کنید و بعد سیلوئت با تیپ بدنی خود را پیدا کنید و به طور کلی اکثر زنان فرم بدن آن ها در یکی از دسته های زیر می باشد:
شکل سیب: بالاتنه و شانه های شما پهن تر از باسن و پای های شما است
شکل گلابی: در این نوع فرم بدن در ناحیه باسن شما پهن تر از سینه های شما است
شکل مستطیل : بدن شما به طور یکنواخت باریک است و تفاوت قابل توجهی بین اندازه های باسن، کمر و شانه های شما وجود ندارد
شکل ساعت شنی: در ناحیه ی سینه و باسن شما تقریباً یک اندازه می باشد و با یک دور کمر باریک از هم جدا شده است
هنگامی که به تیپ بدنی خود دست پیدا کردید می توانید سیلوئت مناسبی را انتخاب کنید که شکل بدن شما را برجسته می کند و باعث می شود که شما احساس جذابیت و اعتماد به نفس بیشتری می بخشد.

هزینه خرید لباس مجلسی
قیمت لباس مجلسی بسته به جزئیات لباس، پارچه، تزیینات و مجموعه دیزاینری که در آن استفاده شده متفاوت است و قبل از شروع در مورد اینکه چقدر حاضر هستید که برای یک لباس مجلسی زیبا خرج کنید، فکر کنید این مسئله به شما کمک میکند تا انتخاب های خود را محدود کنید و لباس خوبی پیدا کنید و در حد بودجه شما باشد.

لباس مجلسی انتخاب کنید که سایز شما باشد
وقتی که حرف از لباس مجلسی می شود چیزی به عنوان سایز وجود ندارد و به سختی می توانید لباس مجلسی را پیدا کنید که کاملا مناسب اندام شما باشد. همیشه توصیه می شود لباسی را انتخاب کنید که اندازه آن قابل تغییر باشد تا بتوانید آن را به راحتی اندازه واقعی خود تبدیل کنید.

رنگ ها را با هوشمندانه انتخاب کنید
رنگ های هات و گرم این قدرت را دارند که ظاهر کلی شما را بهبود بخشند اما می توانند برعکس نیز عمل کند و همیشه به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب لباس مجلسی فقط از رنگ های که با پوست شما همخوانی دارد انتخاب کنید. مطمئناً شما ترجیح می دهید لباسی را بپوشید که چشمان شما را برافراشته و پوست شما را درخشان کند تا این که لباسی بپوشید که شما را رنگ پریده جلوه بدهد.

پارچه مناسب را انتخاب کنید
نحوه پوشاندن پارچه در اطراف بدن و جریان طبیعی آن بر ظاهر کلی لباس تاثیر می گذارد بنابراین باید پارچه ای را انتخاب کنید که متناسب با ساختار قد شما باشد. اگر لاغر هستید از پارچه هایی که به بدن شما می چسبند استفاده نکنید زیرا به اندام شما می چسبد و شما را لاغرتر نشان می دهد.

لباس مجلسی پوشیده با آستین بلند
فرقی نمی کند مراسم عروسی در زمستان باشد یا در فضای باز این لباس های آستین بلند گزینه ای فوق العاده خاص و زیبا است و با دامن های بلند بر کمر کوچک بسیار زیبا است و پاهای شما را بلندتر نشان می دهد و به شما احساس سلطنت می بخشد.

لباس مجلسی مدل پری دریایی
اگر می خواهید تیپ خیره کننده تان را به رخ بکشید و می خواهید رنگی درام در لباستان ایجاد شود باید از لباس مجلسی پری دریایی استفاده کنید با جزئیات کوچک مانند بستن ستون فقرات یک پیچ و تاب بسیار ظریف و جذاب به طراحی کلاسیک که لباس ارائه می دهد.

لباس مجلسی مدل شیپور
این سبک بیشتر با مدل لباس پری دریایی اشتباه گرفته می شود زیرا این دو مدل شبیه یکدیگر هستند اما مدل لباس مجلسی شیپور در قسمت بالایی آن مانند ترومپت تنگ است اما مانند لباس پری دریایی بیشتر از زانوها به پایین و ران ها گشاد می شود. دهان شیپور را تصور کنید که چگونه به تدریج باریک می شود این سبک لباس مانند شیپور است.

لباس مجلسی غلاف
مدل قلاب لباسی است که نیم تنه مستقیماً به زمین می خورد و اغلب به آن لباس ستونی می گویند زیرا برای این مدل هیچ گونه چین یا پیلی در کمر ندارد و لباس غلاف برای زنانی که شکل ساعت شنی یا مستطیل اندام هستند بسیار عالی به نظر می رسد.

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١
مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

مزایای مدل لباس مجلسی آستین بلند

• خالکوبی ها، خال های مادرزادی، کک ومک ها و غیره را می پوشاند
• بسیار ایده آل برای عروسی های در پاییز و زمستان
• انتخابی بسیار عالی برای کسانی که مراسم عروسی مذهبی و رسمی دارند
• بهترین انتخاب برای کسانی که به دنبال ظاهری رومانتیک و شیک هستند
• بسیار ایده آل برای پوشاندن بالای بازو برای افرادی که متواضع هستند و یا نسبت به نوع بدن خود حساس می باشند.

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١
مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

باید و نبایدهای انتخاب یک لباس مجلسی

اندام ساعت شنی: در اندام ساعت شنی سینه و باسن شما در حال حاضر کاملا متعادل هستند و بهتر است از لباسی استفاده کنید که وزن اضافی به این نواحی اضافه نکند از لباس های مجلسی امپراتوری یا لباس های پرنسسی با دامن های کامل تر دوری کنید، زیرا ممکن است در این قسمت ها بزرگ تر به نظر برسد و کمتر به شکل شما بیاید و به جای آن به دنبال لباس هایی باشید که به انحنای زیبا داشته باشند. مانند مدل لباس پری دریایی باید یقه دلبر یا یک یقه شیبدار، ممکن است برای شما بسیار بهتر است یک لباس با یقه بلند باشد زیبا اندام شما را متعادل نگه می دارد.
اندام گلابی: اگر شکل اندام شما گلابی باشد بهتر است به سراغ مدل های لباس مجلسی امپراتوری نروید زیرا ممکن است اندام زیبای شما را پنهان کند و سایز شما را بزرگتر از سایز واقعی شما نشان بدهد و به دنبال لباس مجلسی باشید که بیشتر به اندام شما بیاید مانند لباس های شیک دم ماهی یا لباس مجلسی پری دریای آستین دار نیز انتخاب خوبی برای متعادل کردن شانه های کوچک تر و باسن پهن تر است.
اندام مثلث شکل: فرم بدنی مثلث شکل از لباس های مجلسی بدون بند یا یقه آویزان دوری کنید زیرا این مدل می تواند شانه های ذهن شما را برجسته کند و ممکن است ظاهری نامتناسب داشته باشد بنابراین بهتر است به دنبال یک سبک متقارن یا یقه مثلث معکوس مناسب این نوع اندام است.

اندام بیضی یا سیب: لباس های مجلسی با یقه بلند یا هالتر، خط عرق شما را در ناحیه قفس سینه بیشتر نشان می دهد. از لباسهایی که در کمر آن چین دارد نیز دوری کنید زیرا برای اندام شما جذابیت کمتری دارد و باید به دنبال استایل های که شکل ظریف داشته باشند مانند لباس مجلسی امپراطوری با گشادی که از خط کمر عبور می کند شکل منحنی تر و متعادل تر را به وجود می آورد.
اندام مستطیل شکل: سعی کنید از لباس های مانند پری دریایی، دم ماهی یا مدل های شبح پرهیز کنید زیرا اندام صاف شما را برجسته می کند و به شما جذابیت کمتری می دهد. همچنین یقه های بلند ممکن است باعث شود که بلندتر به نظر برسید و از نظر ظاهری متعادل به نظر نرسید و فقط به دنبال لباس های سبک پرنسسی باشید زیرا گزینه ای بسیار خوب و مناسب فرم بدنی شما است. این نوع مدل لباس مجلسی با پایین تنه کامل تر به شما کمک می کند تا تعریف بیشتری را به شکل شما بیاورد و یک هیکل منحنی تر ایجاد کند.

مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١
مدل لباس مجلسی پوشیده ١۴٠١

سخن پایانی

در حالی که لباس های مجلسی در مقایسه با سایر انواع لباس ها نسبتاً پیچیده هستند، درجات مختلفی از پیچیدگی در قلمرو لباس های مجلسی نیز وجود دارد. یکی از اولین مواردی که باید قبل از انتخاب لباس مجلسی در نظر بگیرید این است که در کدام مراسم قصد شرکت دارید و سطح رسمی بودن آن چقدر است در حالی که برخی از لباس های مجلسی ممکن است به اندازه کافی همه کاره باشند تا برای رویدادهای مختلف کار کنند.
همچنین مهم است که در نظر داشته باشید که آیا از یک مکان به مکان دیگر تغییر مکان می دهید یا خیر برای مثال، اگر قبل یا بعد از مراسم در بیرون از خانه غذا می خورید، می خواهید لباسی را انتخاب کنید که بدن شما را زیبا و جذاب نگه دارد. مهم نیست در چه نوع مراسمی شرکت خواهید کرد، یک قانون کلی که باید در نظر داشته باشید این است که در بیشتر موارد، وقتی صحبت از لباس مجلسی می شود، برخی از زیباترین و عجیب ترین لباس ها توجه شما را به خود جلب می کنند.

امتیاز دهید !

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *