آموزش ست مانتو کرم سال ۱۴۰۲ (شال ، شلوارو…)مزون رمافشن

با مانتو کرم چی ست کنم؟-مزون رمافشن

ست مانتو کرم و ست کردن لباس برای همه ما موضوع مهی محسوب میشه. کرم از رنگایی هست که همیشه و برای همه فصول کاربرد داره.
مانتو کرم را میتونید با رنگ های گرم و سرد سال ست کنید و استایل جذابی رو براتون به‌وجود میاره.
تو هم به این سوال فکر کردی تا حالا؟
کدوم ?
این که مانتو کرم با چه شلواری ست می شه؟

آموزش ست مانتو کرم و سفید-مزون رمافشن
آموزش ست مانتو کرم و سفید

جالب اینه که خیلی وقتا منظوری که من از ست کردن دارم با منظوری که دیگران از این مفهوم دارن می تونه متفاوت باشه.
مثلا خیلی هامون فکر می کنیم ست کردن یعنی حتما رنگ ها توی یک طیف باشن، در حالی که یکی از اصول جذاب واسه ست کردن لباس ها، استفاده از رنگایی هست که مکمل همدیگه هستن.
به زبون ساده یعنی استفاده از یه رنگ متفاوت، به اندازه کافی ، متفاوت و البته کامل کننده. ?
این باعث میشه رنگ ها به زیبایی کنار هم‌دیگه دیده بشن.
من توی همه مطالبی که براتون آماده می کنم یه هدف مهم دارم.?
دوست دارم کنار دونستن مطالبی که میتونی توی همه وب سایت ها در موردشون بخونی، با مفاهیم عمیق تری هم که به اون موضوع مربوطه آشنا بشی. در حقیقت یه جورایی این رو رسالت خودم در مزون رمافشن میدونم.
خب بریم سراغ این که چند تا ترکیب رنگی خوب با رنگ کرم بهت معرفی کنم.

میدونی اگه مشکل داری برای ست بندی و یا میخوای لباس خاص خودت برات طراحی بشه میتونه به صفحه مزون طراحی لباس مراجعه کنی.

ست بندی مانتو کرم با انواع شلوار

ست مانتو کرم با شلوار سفید(مانتو کرم با چه شلواری ست میشه؟)

ست کردن مانتو کرم با شلوار کرم و سفید -مزون رمافشن
ست کردن مانتو کرم با شلوار کرم و سفید

ست مانتو کرم با شلوار سفید یه رنگ زیبا، ساده، خنثی و دلپذیره. تقریبا با رنگای زیادی می تونی سفید رو ست کنی
شلوار سفید با یه پالتو یا کت کرم رنگ می تونه جذاب باشه. علاوه بر اون با تونیک، مانتو، شومیز، وست و خیلی لباس های دیگه هم می تونی از شلوار سفید استفاده کنی.
نکته مهم برای استفاده از رنگ سفید اینه که باید بدونی سفیدی جذاب هست ، که کاملا تمیز باشه?؛ یعنی اگه شلوار سفیدت لکه افتاده، پوشیدنش هیچ لطفی نداره مگه این که اول اون لکه تمیز بشه! ?
این رو هم توی پرانتز در نظر بگیر که واسه اینکه لکه ها روی لباس های سفید جا خوش نکنن باید خیلی سریع اونا رو از بین ببری. یعنی شلوار یا هر لباس سفید دیگه ای نباید بمونه توی سبد رخت چرک که اخر هفته شسته بشه!?
طوسی و خاکی هم از جمله رنگای خنثی محسوب می شن که با هر رنگ دیگه ای می تونه ست بشه. ترکیب این رنگ ها با کرم هم می تونه یه ترکیب دلپذیری به شما بده.?

میدونی یکی از شیک تری ، خاص ترین مدل مانتو ها ، مانتو مزونی هستش ؟!
جهت دیدن مدل مانتو مزونی جدید از رمافشن کلیک کنید.

ست مانتو کرم با شلوار قهوه‌ای

ست کردن مانتو کتی کرم با شلوار قهوه ای-مزون رمافشن
ست کردن مانتو کتی کرم با شلوار قهوه ای

به طور کلی رنگ روشن همراه تناژهای تیره میتونه جذابیت بسیار زیادی داشته باشد. به عنوان مثال 😕
کسایی که دوست دارن مانتو ست مانتو کرم با شلوار قهوه ای داشته باشن، اتفاقا خیلیم خوشگل میشه ؛ منتها
میدونی ست مانتو کرم و قهوه ای رو چه جایی باید بپوشی ؟?
استفاده از شلوار قهوه‌ای با مانتو کرم برای شما یک استایل کلاسیک و رسمی رو به‌وجود میاره… (پس برای جای خاص و مخصوص خودش باید بپوشیش)و جذابیت استایل شما را چندین برابر می‌کند.❤️‍?
نکته‌ای که در این میان وجود داره، انتخاب رنگ شال یا روسری مناسبه ست مانتو کرم با شلوار قهوه ای هستش
وقتی از استایلیست رمافشن پرسیدم که با این ست چه شال یا روسری باید داشته باشیم ، گفت بهتره که رنگ تناژ تیره استافده کنیم بهتره…?
البته اگه اهل ریسک هستین ، میتونید با رنگ های دیگه هم تست کنید و عکسشو برای ما ارسال کنید تا ما کامل درباره ش توضیح بدیم.

ست مانتو کرم با شلوار مشکی


هیچ شکی وجود ندارد که شلوار مشکی می‌تواند با تمامی مانتوها یک استایل مناسب را برای شما ایجاد کند. اگر در ساخت استایل خود اهل ریسک زیادی نیستید، می‌توانید از شلوار مشکی با مانتو کرم استفاده کنید که یک استایل معمولی و مناسب اجتماعی را برای شما ایجاد خواهد کرد. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که رنگ مشکی با مانتو کرم هیچگونه سنخیتی ندارد. اما آنچه که اهمیت دارد، چیدن استایل در همه بخش‌ها است.
به عنوان مثال رنگ کفش و رنگ روسری یا شال نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که از شلوار مشکی چرم استفاده می‌کنید، حتما توجه کنید که رنگ کفش شما به رنگ مانتو کرمی نزدیک‌تر باشد. استفاده از شلوار مشکی به همراه مانتو کرم یکی از رایج‌ترین استایل‌هایی است که در هر خیابانی قابل مشاهده است.

امیدوارم تا الان از مقاله نحوه ست کردن مانتو کرم  لذت برده باشید.
جهت مشاهده عکس های بیشتر از مانتو های کرم برای ایده گرفتن و خوشپوش شدن ، میتونید بر روی کلمه مانتو کرم کلیک کنید

ست بندی مانتو کرمی با شلوار مشکی
ست بندی مانتو کرمی با شلوار مشکی

مانتو کرمی رو با تونالیته خودش ست کن !

تناژ رنگ کرمی برای ست بندی مانتو کرمی-مزون رمافشن
تناژ رنگ کرمی برای ست بندی مانتو کرمی

منظورم از تونالیته چیه؟
یه رنگ مثلا رنگ کرم رو در نظر بگیر. ☺
همه رنگایی که از رنگ مد نظر تو کمرنگ تر هستن یا تیره تر، جزء تونالیته اون رنگ در نظر گرفته می شن. مثلا یه درجه روشن تر، دو درجه روشن تر، یه درجه تیره تر، دو درجه تیره تر و…
پس بسته به این که کرم مد نظر تو دقیقا چه رنگی و چه نوع کرمی هست می تونی مانتوی کرم ت رو با شلواری که رنگ روشن تر یا تیره تر از رنگ مانتو داره و جزء تونالیته ش هم محسوب می شه ست کنی.
(پایین تر درباره ست کردن مانتو کرم با شلوار شیری صحبت کردیم)

خیلی از دوستان تو محل کارشون مشکل دارن که چطوری تو لباسشون راحت تر  باشن و یه طرح خوشگل باشه…
میتونید برای طراحی لباس اداری به این صفحه مراجعه کنید.

ست مانتو کرمی با شلوار شیری

ست مانتو کرمی با شلوار شیری-مزون رمافشن
ست مانتو کرمی با شلوار شیری

شلوار شیری با ست مانتو کرم میتونه همان چیزی باشه که شما منتظرش هستی.?
این استایل بی‌نظیر می‌تواند یک انتخاب خاص و جذاب باشد که کمتر کسی به آن توجه می‌کند. رنگ شیری نزدیکی بسیار زیادی به رنگ کرم دارد.
در صورتی که از رنگ شلوار شیری رنگ با مانتوی کرم استفاده کنید، مطمئن باشید که تمامی نگاه‌ها به سمت شما خواهد بود. ?
استایل شما زمانی کامل می‌شود که دیگر بخش‌های استایل را نیز با رنگ‌های جذاب کامل کنید. به عنوان مثال استفاده از روسری و شال سفید و شیری می‌تواند جذابیت استایل شما را چندین برابر کند.
همچنین بهتر است که از کفش چرم قهوه‌ای یا کفش با رنگ تیره استفاده کنید.
البته این موضوع را نیز باید گفت که استفاده از کفش سفید با این استایل می‌تواند بی نظیر باشد. این تناسب رنگی طی چند سال اخیر بیشتر ترند شده است. صنعت مد و فشن در بسیاری از کشورهای جهان از رنگ‌های شیری و کرم و سفید در کنار یکدیگر استفاده می‌کند که همزمان می‌تواند شادابی و سرزندگی و روحیه ملایم را به اطرافیان منتقل کند.

ست مانتو کرمی با شلوار کرم

در حالی که درباره رنگ‌های مناسب برای ست کردن شلوار با مانتو کرم به طور کامل صحبت کردیم، بگذارید کمی درباره این استایل خطرناک صحبت کنیم! ست کردن شلوار کرم با مانتو کرم در صورتی که شما باقی بخش‌های استایل خود را رها کنید و تناسب رنگی مناسبی نداشته باشید، می‌تواند بسیار خطرناک باشد و یک ریسک بسیار بزرگ به حساب می‌آید. البته باید توجه داشته باشید در صورتی که مانتو و شلوار هر دو از یکپارچه دوخته شده باشند، این امکان وجود دارد که شما بتوانید مانتو و شلوار را با یکدیگر ست کنید.
به عنوان مثال مانتو و شلواری که به شکل کت و شلوار وارد بازار می‌شوند، هردو کرم رنگ هستند و جذابیت بسیار زیادی دارند. این نوع مانتوشلوارها می‌توانند با کفش‌های سفید یا شال و روسری با رنگ‌های روشن ست شود و یک استایل مدرن و جذاب برای شما ایجاد کند.

ست مانتو کرمی با شلوار جین

حتی تصور ست کردن مانتو کرم با شلوار جین می‌تواند جذاب باشد. یکی از مزایای مانتو کرم این است که می‌تواند با تناژهای مختلف شلوار جین ست شود. به عنوان مثال شلوار جین روشن و شلوار جین تیره هر دو برای رنگ کرم مناسب هستند و می توانند در کنار مانتو کرم یک استایل ساده و در عین حال شیک را برای شما ایجاد کنند.
اگر تمایل دارید که به طور کل استایل روشنی داشته باشید، می‌توانید از جین آبی روشن استفاده کنید.‌نظریه دیگر استفاده از این نوع استایل این است که شما در انتخاب رنگ کفش و شال محدودیت کمتری دارید و می‌توانید رنگ‌های مختلفی را برای کفش و شال انتخاب کنید. حتی این امکان را دارید که رنگ شال و روسری و کفش را با یکدیگر ست کنید.

مانتو کرم با چه شلواری ست میشه؟
مانتو کرم با چه شلواری ست میشه؟

ست مانتو کرمی با شلوار راسته

مانتو کرم در کنار شلوار راسته جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت. فرقی نمی‌کند که مانتوی شما بلند باشد یا کوتاه، در هر صورت شلوار راسته می‌تواند در کنار مانتو کرم بسیار چشمگیر باشد. شما می‌توانید از رنگ.های مختلفی برای دوخت شلوار راسته استفاده کنید.
معمولاً بانوان به هنگام استفاده از شلوار راسته در کنار مانتو کرم از کفش‌های پاشنه بلند استفاده می‌کنند. اگر به استایل‌های زنانه علاقه بسیار زیادی دارید و از استایل‌های اسپرت دوری می‌کنید، می توانید این ترکیب را امتحان کنید. به همراه مانتوکرم و شلوار راسته می‌توانید از روسری قواره بلند نیز استفاده کنید که استایل شما را کامل خواهد کرد.

یکی از اصلی ترین مشکلات خانم ها اینه که نمیدونن چه لباسی به رنگ پوستشون میاد
مثلا یه نفر لباس قرمز میپوشه بهش میاد اما اگه شما بپوشی به شما نمیاد!?
اگه میخوای بدونی پوستت چه رنگیه و رنگ هایی به تو میاد  بر روی کلمه شناخت رنگ پوست کلیک کنید.

ست مانتو کرمی با شلوار سرهمی

این استایل می‌تواند بسیار جذاب باشد. اما در صورتی که جنس مانتو کرمی شما نیز راحت باشد. در صورتی که یک مانتو کرم با ضخامت کم دارید و می‌خواهید از شلوار مناسب استفاده کنید، می‌توانید سرهمی را انتخاب کنید. بهتر است که از یک سرهمی روشن استفاده کنید. در بسیاری از مواقع شلوارهای سرهمی بسیار گشاد هستند و می‌توانند استایل راحت و ساحلی را برای شما ایجاد کنند که در عین حال از جذابیت بسیار زیادی برخوردار است. به طور کل سرهمی‌ها طی چند سال اخیر امتحان خود را پس داده‌اند و با بسیاری از مانتو و لباس‌های دیگر سازگاری جالبی داشتند.

از رنگ های که ازی غافل هستیم رنگ کله غازی هستش
اگه میخوای بدونی کله غازی چه رنگیه بر روی کلمه کله غازی چه رنگی است کلیک کنید.
و همچنین اگه میخوای بدونی مانتو کله غازی با چه رنگی ست میشه کلیک کنید

ست مانتو کرم با شلوار بگ

یکی دیگر از شلوارهایی که می‌تواند برای مانتو کرم مناسب باشد، شلوار بگ است. اگر یک مانتوی کرمی کوتاه کتی دارید و نمی‌دانید که آن را با چه شلواری ست کنید، شلوار بگ می‌تواند بهترین انتخاب باشد. اگر از رنگ مناسب برای شلوار استفاده کنید، استاد شما تا حد زیادی مدرن و جذاب خواهد بود. شلوار بگ انتخاب همه افراد نیست.
به همین دلیل شما با انتخاب این شلوار و استفاده از مانتو کرم می‌توانید یک استایل شیک و خاص داشته باشید که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. فراموش نکنید که در صورت استفاده از شلوار بگ به قد و جنس مانتو توجه کنید. زیرا شلوار بگ معمولاً با همه شکل مانتوها سازگاری ندارد.

ست مانتو کرمی با شلوار قد ۹۰

به طور کل شلوار قد ۹۰ با همه استایل‌ها هم خوانی بسیار زیادی دارد. در صورتی که قصد دارید یک استایل شیک و زیبا به همراه مانتو کرم داشته باشید، می‌توانید از شلوار قد ۹۰ پارچه‌ای استفاده کنید که در ناحیه کمر کشسان بوده و دارای کمربند است.
در صورتی که مانتو کرم رنگ شما جلو باز باشد، می‌توانید از یک پیراهن ساده در زیر آن با تناژهای رنگی استفاده کنید تا یک استایل جذاب و امروزی را ایجاد کنید. شلوارهای پارچه‌ای قد ۹۰ طی یک یا دو سال اخیر کاربرد بسیار زیادی پیدا کرده‌‌اند و امتحان کردن آنها با مانتو کرم می‌تواند جذاب باشد. با این استایل قطعاً کفش پاشنه بلند بهترین انتخاب خواهد بود.اما در صورتی که به کفش پشت بلند علاقه‌ای ندارید، نگران نباشید. زیرا با شلوار قد ۹۰ و مانتو کرم کتانی نیز جذابیت بسیار زیادی خواهد داشت.

مانتو کرم با چه شلواری ست میشه؟
مانتو کرم با چه شلواری ست میشه؟

سخن پایانی

در این مقاله به طور کل درباره شلوارهای مناسب برای ست کردن با مانتو کرم صحبت شد. رنگ‌های مختلفی می‌تواند برای ست کردن با مانتو کرم مناسب باشد. بیشترین رنگ‌هایی که طی چند سال اخیر مورد استفاده قرار گرفته‌اند، رنگ‌های شیری، سفید و مشکی بودند.
با توجه به اینکه امروزه انواع مختلفی از شلوارها با طرح و مدل‌های مختلف وارد بازار شده است، انتخاب اینکه کدام نوع شلوار با مانتو کرم مناسب است، به جنس و طرح مانتو کرم شما بستگی دارد. اما در هر صورت با کمک این مقاله می‌توانید  پیش‌بینی‌های مناسبی برای استایل خود داشته باشید و استایل جذاب ایجاد کنید.

۳.۹/۵ - (۱۳ امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *